94/1 Olarak Askere Gitmek

157

94-1-Asker-Olmak

Askeri Soru: Ben 94/3 gidiceğim Askere Fakat 94/1 gitmek istiyorum bunun için yapacağım bir şey var mıdır ? Şubem de muayene olduğum zaman söyledim seçeneklerden şubat ayını istedim olur mu ?

Cevap: Merhaba, yapılması gereken işlemleri yapmışsınız, 94/1 olarak askere gidebilmek için erken sevk dilekçesinde Şubat celbini işaretlemeniz gerekmekteydi. O işlemi yaptığınız için farklı bir işlem yapmanıza gerek yoktur. 94/1 Askerlik yerleri ocak ayının sonlarına doğru açıklanacaktır, açıklandığında çıkan sonuca göre gidip gitmeyeceğiniz belli olacaktır. Bekleyip göreceksiniz.

157 yorum

  1. s.a arkadaşlar admin ben 1994 4 gidiyorum ben erken itmek için dilekçe şubatta gideyim diye onlarda bana 4 şubattta gel dediler celp tarihim 2014 kasım ben de 2014 şubatta gitmek istiyorum önderirlrmi
    şimdiden cvp için tşk

  2. merhabalar ben metin ben muayne oldu gum zaman 94 4 yazıyordu ben94 1 gitmek istedigimi söyledim olarda tamam94 1veya 94 2 gitme ihtimalinvar nasıl oluyor

  3. Ben 94 aralık dogumluyum . bulundugum yer kasım celbınde gıdecekmıs . ama ben subatı ısraterledım . subatta gıtme ıhtımalım ne ?

  4. admin ben muane oldu şubat 4 yazıyor ve kütügümde şubat gönderiyor bana ocagın sonuna dogru geldediler? yanı kesin gidermiyim şubat ta?
    şimdiden keşetürler?

  5. s.a arkdaşlar admın ben 1990 doğumluyum tecılımı bozdurdum ekım ayının son haftası askerlık subesını gıttım kutugum kırsehır kaman oldugu ıcın 3.celp donemı dedıler bende erken sevk dılekcesı verdım ve verdıklerı cıktıda fıılı sevk tarıhı 04.02.2014 subat celp donemı yazıyor bu yazı subatta gıdecegım anlamına mı gelıyor sımdıden cvp ıcın tsk

  6. merhaba 1988 doğumluyum ve askerlik için başvuru yaptım kağıtta 4 şubat sevk yazıyor acaba gitmeme gibi bir olasılığım varmı ben açık öğretim 4.sınıftayım ve tecilimi bozdum bundan dolayı seni almazlar diyolar doğrumudur sizce ?

    ve gidersem askerde kalmak istiyorum uzman çavuş olarak kalabilirmiyim..

    şimdikten teşekkurler cevaplarınız için.

  7. Merhaba kolay gelsin,
    Bende muayene olurken 94/1 gitmek istiyorum dedim ve aynen işaretlendi.
    Ocak sonu belli olur dedi ve ben sabırsızlandım duramadım tsk ya mail attim aralık 25 te falan ocak 3 te cevap geldi.
    ‘ 94/1 celp dönemi için uygun kaynak bulunduğundan bu tarihte askere gitmeniz mümkün değildir, subay,mayis, ağustos dönemlerinden birinde askere girebilirsiniz.’
    Şeklinde bi cevap geldi acaba beni yanlış mi anladilar yoksa onlar önceden bilebiliyorlar mı?
    Lütfen cevap verin.
    Iyi günler

  8. 94 aralık dogumluyum . bulundugum yer kasım celbınde gıdecekmıs. ama ben subatı ısaretledım . subatta gıtme ıhtımalım nedır ?

  9. Merhabalar ben açıköğretim 2 yıllık öğrencisiyim 06.08.94 doğumluyum tecil ettirme süresi diye bir şey var mı üniversite otomatik tecil ettirmiyor mu?

  10. merhaba ben 94 doğumluyum celp dönemi şubat yazıyor ama memlekete göre mayıs ayında asker almaya başlanılacakmış.benim şubatta gitme şansım varmı acaba.
    tşkler

  11. merhaba ben 93 dogumluyumm ama muayne oldum subat yaziyor muayne kağitimda kütügümde 94lüleri şubat gönderiyo subat gidermıyım acabaa

  12. mrb bn 1994 doguluyum ordumezkez mayıs alıyorbn subat gitmek istiyorum dedim mayısla subat işaretledim subat dönemi celp cıkarmamı acaba

  13. MERHABA KOLAY GELSIN .
    BEN UNU OKURKEN ASKERE GITMEK ICIN TACIL BOZDURDUM ŞUBEDEN ASKERE GITMEK ISTIORUM SEKILINDE OKUL HAKKIMDAN FES EDIORUM DIE BI YAZI YAZDIM ISLEMLER BITTIKTEN SONRA ASKERLIK SUBESINDEN HANFANDI ILK TERTIP ŞUBATTA GIDERSINUIZ BUYUK IHTIMAL DEMISTI 1991 DOGUMLUYUM İLK TERTIP GIERMIYIM YOKSA MAYISA ERTLENIRMI ERTELINIRSE ILK TERTIP SUBATTA GITMEM ICIN NE YAPMAM GEREKIO BIREDD BANA ASKERLIK SUBESINDEN BIR KAGIRT VAERMISLERDI BUNU KAYBETMEYIN DEDILER AMA NAFILE OKUMADAN KAYBETTIM BUNLA ILGILI BI SIKINTI CIKARMI LUTFEN CEVAP VERIN TŞK. KOLAY GELSIN

  14. selamu aleykum admin ben 94.3 gönderiyor bizim memleket ama ben 94 .1 tercih yaptım bu tercihide 01.01.2013 te yaptım bu etkılermi subat ayında gitmemi gitme sansım varmı ? kagıtta muhtemel sevk tarihi subat yazıyor ?

  15. iyi günler ben 14.01.1993 dogum lü yum tecil li oldugum icin 93 ler le gitme dim tecil i mi boz dur dum 2013 de muhtemel subat 4 yazi yor ama memleket konxa ilgin da subat da gönder i yor subat da gitme ihtimal im var mi

  16. 25.01.1994 dogumluyum muayne oldum celp agustos yazıyor ama ben 1 tertip gitmk istiyorum diye dilekce vermiştim sizce ne olur bilginiz varmı

  17. sayın admin öncelikle selamlar.
    benm nüfusa baglı oldugum yer 2 tertip gönderiyor yasadıgım sehir ise 1 tertip gönderiyor. ben askerlik şubesine 1 tertip olarak gitmek stedigimi belirttim. subede sorgulattıgımda 1 tertip olarak görünüyor. ilk muayene tarihi acıklandıgında muayene olmustum tahmini olarak % kac 1 gitme olasılıgım vardır.
    şimdiden tesekkür ederim yanıt alabirisem mutlu olurum.

  18. Arda Çelik /

    Merhaba , 1984 doğumluyum . uzun dönem askerlik yapacağım . Bağlı bulunduğum askerlik şubesinden aldığım durum belgesinde, sevk tarihi 04.02.2014 yazıyor . Yaş göz önüne alındığında bu tarihin ertelenmesi gibi bir durum söz konusu olur mu , yoksa bu tarihte gitmem kesin midir ?

    Teşekkür ederim ..

  19. merhaba kolay gelsın oncelıkle ben ben askerlık ıcın ağustos ayında tecili bozmustum ve bana en gec 4 subatta askersın ocak ayında gel silüsünü al demislerdi… silüsler dağıtılmaya baslandı mı bır bılgınız war mı bır de diyelim ki silüs dağıtılmaya baslandıysa bu silüsü ayın 15 yada 20 sınde almam birsey değistirir mi yani demek istediğim 15 inde alsam da 20 sinde alsam da birliğe teslim olmam gereken tarih değisir mi ? simdiden tesekkurler…

  20. iyi günler ben 93 dogum lü yum tecil li i dim 2013 de tecil boz dur dum subat 4 yazi yor ama benim memle ket konxa ilgin subat ta gönder i yor benim celp kagitin da da muhte mel yazi yor ben subat da gider mi yim asker e cünkü memleket subat da gönder i yor

  21. Kolay gelsin admin. 2014 şubat celbinim askeriyim. Askerlik bir sonraki celbe sarkabilir diyorlar. Öyle bir durum sö konusu mu ? Bilgi verirseniz memnun olurum. İyi çalışmalar.

  22. merhabalar. 1991 doğumluyum 2013 kasımın 2.haftasında tecili kaldırdım. şubede şubatta gitmek istiyorum dedim. şubatta gidermiyim bizim burası 4 kaldırıyor ama sorun olurmu ki ? ocağın kaçından sonra belli olcak teşekür ederim

  23. merhaba
    askerlık subesı subat celbi için grublara ayrıldı dıyor.bı grup subatta bır grupta martta gidecek dedi.bu ısın aslı nedır?

    • Sadece 94/1 şubat celbi için değil tüm celp dönemlerinde 2 gruba ayrılma işlemi gerçekleşmektedir, A yada B grubunda gideceğinzi askerlik yerleri açıklandığında öğrenebilirsiniz.

    • Bize gelen bilgiye göre 24 Ocakta açıklanması beklenmektedir, ancak Teletex’te 15 Ocak olarak gözükmektedir. Bizi takip etmeye devam edin. Net bilgi aldığımızda siz 94/1 Asker arkadaşlarımızla bu konu hakkında bilgi paylaşımında bulunacağız.

  24. 94/1 gideceğim gideceğim zaman 24 ündemi belli olucak ? belli olduktan sonra kaç gün içerisinde gideceğim öğrenebilirmiyim ?

  25. meraba admin ben 1990 dogumluyum 2 yıllık üniversite bittirdim ve gecen 10. ayda teçilimi bozdurdum ve şubat ayını işaretledim şubat ayında askere alırlar mı beni acaba saygılar

  26. Arkadaşlar ben 91liyim tecilimi bozdum sube bana subatta gidersin dedi 2014 celp dönemi subat gönderiyor konya gidermiyim

  27. 94 doğumluyum bir kere muyene oldum ondada şubede değil verdikleri kağıtları tamamladım 32araşık falan yazıyordu o nedir beni etkilermi ne yapmalıyım

  28. admin merhaba ben 1991 doğumluyum kasımın 10 da tecili kaldırdım açıktan 4 yıllığa tamamlıyordum bozdurup askere gitmek istiyorum sence okulu dondurmalımıyım ama şubede hem okuyup hem askerlik demiştim… bu arada bizim burası kasımda kaldırıyor şubat gidermiyim ? şimdiden çok teşekürler

  29. merhaba ben 91 dogumluyum meslek yuksek okulunu bitirdim ve 22 ekim tecilimi bozdurdum askeriyede aldıqım belgede 04.02.2014 tarihi yazıyor bu tarihte gidermiyim ?

  30. selam 90 doğumluyum tecilimi bozdurdum sevk tarihi yada celp dönemi 04 şubat 2014 yazıyor verdikleri kağıtta acemi birliğim ne zaman belli olacak ve nezaman askerlik birliğine teslim olacam teşekkürler.

  31. ibrahim türkmen /

    merhaba arkadaslar bu askerlik yerleri ayın kacında acıklanacak kesin bi bilgisi olan yokmu ben askeri subeden 20 sinde acklancagını ögrendim ama orasıda kesin bi bilgi vermiyo

  32. selam 90 doğumluyum tecilimi bozdurdum bana verdikleri kağıtta sevk tarihi yada celp dönemi 04 şubat 2014 yazıyor askere ne zaman giderim birde acemi birliğim ne zaman belli olur teşekkürler

  33. kazımozturk /

    merhaba. 1992 doğumluyum. 2013 haziran ayında myo’dan mezun oldum. eylül ayında askerlik muaynemi yaptırdım. bağlı bulunduğum ilçe kasım gönderiyor. muhtemel sevk tarihim şubat yazıyor. askere gitme durumum nedir ?

  34. iyi günler
    yılbaşından önce tecilimi bozdurarak muane oldum ve ilk tercihim 1 tertip olarak istedim.
    balıkesir susurlukluyum.balıkesir mayıs ayında gönderiyo diye soylemişler susurluk ise şubat olarak soylemişler.ben hangisini dikkate almalıyım.

  35. merhaba benim tertibim 94/2 iydi ama ben erken gitmek için dilekçe verdim onaylanmışmıdır ne zaman açıklanır ve ya mayısta tertibimle gitmek için tekrar dilekçe verebilirmiyim?

  36. Ocağın 15’inde sevk yerleri belli olacağı söylendi haberlerde kesin bilgi mi bu yarın belli şubeden sülüsü alıp öğrenebilirmiyiz?

  37. iyi aksamlar k.b kesin ögrenmem gerekiyoda ocak ayının kacında silüsleri alacaz ve şubattın kac tarihleri arasında gitcez ögrenebilirmiyim

  38. Yusuf berkay /

    23.12.1994 doğumluyum 2013 ogustos ayında son yoklama eri olarak girdim . Verilen kagıtta muhtemel sevk tarihi 2014 4-6 şubat yazıyor kesin götürürlermi ?

  39. İyi aksamlar ben bursa’da yaşıyorum e-devlet şifrem ile yarın nereye düştüğümü internet aracılığı ile öğrenebilirmiyim ?

  40. merhaba ben 1989 dogumluyum okul durumundan dolayı askerlıği tecil ettırmek zorunda kaldım.Okulum bitti tecili bozdurdum bana 04,02,2014 askere gideceksin dendi. bende şubat ayında gitmek istiyorum ama hayla yerim belli olmadı.4 şubatda gitme ihtımalım var mı sizce yoksa şubat ayyından sonra mı giderim. bilgilerınız için şimdiden teşekkür ederim..

  41. Zikri ASLAN /

    SELAMUN ALEYKÜM
    KÜTÜĞÜM DİYARBAKIR KULP… YAKLAŞIK 2 AY ÖNCE KUZENİMLE MUAYENE OLDUK BİZE VERİLEN KAĞITTA 4 ŞUBAT TESLİM YAZIYOR YANİ EN GEÇ ŞUBATIN KAÇINDA GİTMEMİZ GEREKİYOR.. 4’TEN SONRA GİTSEK BİR SORUN OLUR MU ?

    • Merhaba
      Sülüsünüzü Ocak ayının sonlarına doğru askerlik şubesinden alınız, teslim olmanız gereken net tarih sülüsünüzde yer alacak, geç gitmeniz durumunda ceza alırsınız.

  42. tayfun cengiz /

    94/1 askere gideceklerin hangi tarihte e devlete sevk edilecekler bölümüne düşer gideceği yer

  43. selam ben muane oldumda muane kagıtında Sevk Tarihi:04:02:2014 yazıyor ınternettende baktım ben Ankara/Ayaş 1 Tertıp alıyor dogrumu bu

  44. 94/1 askerlik yerleri açıklandığı hakkındaki bilgi kesin midir? Şuan e devlet üzerinden öğrenebilen var mı? Ben giriyorum ”sınıflandırma sonucu bulunmamaktadır” yazıyor. Askerlik şubesini aradım 25 Ocak’ta aramamı soylediler.

  45. Arkdaşlarım e-devlwetten bugün acemi yerlerini ögrendiler ama benim cıkmıyo neden olabilir acaba

  46. Koyal gelsin. Benim e-devletten girince istanbul sancaktepe olarak birligim gözüküyor ama subede Kütahya yaziyormus sizce hangisi doğrudur

  47. admin az önce şifremle ögrendm erzincan merkez grünüyo acem birligi oraya cıkar mı yani bilgi dgru mu

  48. ben hatay reyhanlı kütüğüm ilçesıne baglı fakat antakya’dan muayene oldum evraklarımı antakyaya verdim 94 lüyüm kaç tertip gidebilirim.

  49. 94/1 şubata gidecekmi bize verilen belgede 4 şubat yazıyor. e devlete ne zaman bilgi düşer bilgi verirmesiniz tşk

  50. Sergen Özen /

    ben gideceğim yeri devlet şifresi ile öğrendimde yanlız orda celp grubu 2 yazıyo o ne oluyo ?

  51. askerlik kağıdımda 4 subat yazıyordu ama bugün e devlet üzerinden baktığımda 2. grup ve 21 mart 2014 tarihi diyor şimdi martamı kaldık arkadaş

  52. Kolay gelsin ben ekımde tecıl bozdurdum kasıma yetısemedım subat dıye dusunurken baglı oldugum yer 94/4 gonderıyor subatta gıtme ıhtımalim var mı ?

  53. Yerlerimiz belli oldu e- devletten çıkıyor .. bilecik söğüt çıkmış benimki . 03/02/2014 sevk tarihim .. ne zaman sülüs alabilirim en erken … ? ??

  54. bestami gazi /

    1.OR.51001 MÜH.BL.K.LIĞI/SANCAKTEPE-HADIMKÖY/İSTANBUL açıklandı fakat sülüs evraklarını ocak 24 de alacağız

  55. Zikri ASLAN /

    bütün aksilikler gelir çatar beni bulur.askere gitmeye gün sayıyordum 2 hafta sonra gitmeyi beklerken mayısta göndereceğiz diyorlar. neymiş efendim diyarbakır mayısta kaldırıyor hassssskkk

  56. mrb admin kardes bn unı okuyrdum tecilimi bozdurdm 94 dogumluyum celp donemı 04.02.2014 yazıyo askerlk subeyı aradm cıkmams dıyolar nasl oluyo acaba ?

  57. sevk kağıdımda sevk tarihi 4 şubat yazıyor ama e devletten baktığımda ikinci grup 21 mart diyor 21 martamı gitcem şimdi

  58. bEN 94 doğumluyum 2 gidecektim 1 istedim kagıttada 4 subat yazıo e devletten bakıyorum hiç birsey bellı degıl daha ocaqın sonuna kadar bellı olurmu ??

  59. Mehmet kaya /

    Ben 94/1 gidiyorm ve herkesin yeri belli oldu e devletten benki çıkmadıı bilgli verirseniz sevinirm .s

  60. mrb ben serkan benim subat 4 yazıyo peki ben askerlik subesin arasam yerim söylerlermi 03,07,1994 gitme ihtimalim varmı peki

      • slm ben 94/1 tertip gidecemde ne zaman sülüs alınacak bilmiyorum 2 saat önce de msj yazdım cevap gelmedi cevap bekliyorum rica ediyorum… şimdiden tşkr ler

  61. Merhaba.ben 89 dogumluyum.universite mezunuyum.
    .94/1 subat ayinda gitmek istedigimi belirtip gecen ay
    Tecil bozdum.bazi arkadaslarin aciklanmis fakat benimki
    Henuz aciklanmamis bunun sebebi ne olabilir?
    Birde ben yedek subay ve komando olmak İSTİYORUM demistim
    Bu istegim ne kadar gozonunde bulundurulur?
    Acikogretim isletme mezunuyum

  62. ben muayne olunca erken gitmek istedim kesin gidermiyim ve e devletten bakttım yerimi göstermiyor daha bazi arkdaşların yeri belli oldu cevap lütven

  63. Ben de aciklandi diye duyip e-devletten baktim ama adiniza kayitli bi sey yok diyor. Ne zaman askere gidecegimi ve nereye gidecegimi nasil ogrenebilirim ?

  64. admin bende 93 doumluyum bundan 3 ay önce muayene oldum bana dedi ocak sonunda gel sülüsü al dedi ama şu anda e devlet şifresinden bakıyorum gözükmüyor ? bana yardımcı olurmusunuz lütfen?????????

  65. Meriç Alpyürük /

    Gideceğim yer belli oldu, Burdur 58. Piyade Alayı Eğ. Km.lığı, Ankara’da ikamet ediyorum sülüsümü sizce Abidinpaşa daki ASAL’dan ne zaman alabilirim?

  66. ben istanbuldan seyfi 01.05.1994 dogumluyum askeri hastaneden gtadan çürük raporu verdıler ama ben askere gitmek istiyorum bir dilekce yazıp genel kurmay başkanına alabiliyorlarmış beni aydınlatırmıssınz bu konuda GİTMEYİ İSTİYORUM VATAN BORCUMU ÖDEMEK İstiyorum en kısa zamanda cevabınızı beklıyorum.

  67. ben ist.hadımköy müh.böl.kmt gidiyorum fakat şubedeki asılı kağıtta kütahya havacılık yazıyor e devlette de istanbul yazıyor anlamadım gitti nereye gidicem admin ben ?

  68. 2013 aralik ayinda siniflandirma diye bir kagit verildi 24 ocak 2014 siniflandirma sonucu verilecek denildi.24 ocakta ogrenececegim sonuc sulus yerine mi gecerli yoksa daha sonra mi aciklanacak isyerinden tazminat alabilmem icin suluse ihtiyacim var lutfen cevap..

  69. ömer yahya /

    Celp Tarinde 94/4 Yazıyordu Ben Erken Sevk İçin 1.ci Tercih 94/1 2.ci Tercih 94/2 3.cü Tercih 94/3 4.cü Tercih 94/4 Yine Ben Normal 94/4 Gidermiyimi Yoksa Tercihlerim ilk 3 tercihim Şansı Olurmu?

  70. Iyi gunler ben 94/1 gidiyorum.Fakat elimde ne bir belge vs. yok. Yola cikmadan once askeriyeden alicagim bir belge var mi?

  71. arkadslar ben 94/1 gidiyorum yerimde belli oldu yarında gidip silüsü alacam manisa alaşehire gidecek arkadaslar yoruma gelsin

  72. selam ben aralık 2013 de muayene oldum şubatta gitmek istiyorum dedim ama çıkmadı mayıs kesin çıkar mı ya bir an önce gitmek istitorum

  73. Admın kardes 1989 dogumluyum tecılımı eylul ayında bozdurdum bana verılen kagıtda 4 celphide sectim askerıyeyı aradım yerın bellı degıl dedı hangı celphe vıkar bılgılendırırsen srvınırım

  74. iy gunler ben nısanda muayane oldum fakat benim kutugumn baglı oldugu yer 94/4 gonderiyomus amma ben formları doldurduktan sonra ordaki memur bana dedi senin baglı oldugun yer 94/4 gönderiyor sen 1 gitmek istiyomusun bende evet dedim 1 gitme ihtimalim varmı acaba???

  75. EYÜP ÇAKIR /

    SELAMUN ALEYKÜM admin kardeşim ben 94/1 B gidecem ama bn 94/1 A gitmk istyrum şubeye gitsem yapabilirlermi. teşekür ederim

  76. admin tam olarak sev yeri belli olmuş mu olmamış mı bunla ilgili bilgi verirmisiniz . kimisi açıklanmış diyor kimisi açıklanmamış bilgi verirseniz bu konuda sevinirim

  77. Yedek subay sınavları kalktı, şimdi eğitim merkezlerinde 2,5 ay temel eğitim alınca asteğmen olunuyor. Peki bu süre içinde maaş alabiliyor musunuz? Askerliğin bitmesine ne kadar süre kala teğmen olunuyor? Teğmen olmak için sınav yapılıyor mu? Bilgilendirirseniz sevinirim.

  78. askerlik yerimi öğrendim şubatın 3- ila 6 arasında teslim olmam gerkiyor ama sülüsü ne zaman alabilirim sülüsü iş yerine vermek zorundayım tazminat alabilmek için sülüsler çıktımı bilginiz warmı alan varmı belgesini

  79. mrb ben 94/1 gidecem bana verilen kağıtta 4 şubat yazıyor 4 şubattamı gidecem cevap bekliyorum.. şimdiden tşkr admin

  80. MUSTAFA DEDEGİL /

    Selamun Aleküm 92 Doğumluyum Tecilliydim Kasım Ayının son haftası Tecili bozdurdum askerlik için gereken evrakları verdiğimde Askere hangi ayda gitmek istediğimi soran bi bölüm vardı sadece şubatı işaretledim ama 94/1 celp dönemlerine baktığımda BURSA YILDIRIM ağustos gösterior. bu beni etkilermi yoksa şubatta gidermiyim ?

  81. ben 93 doğumluyum 4 senelik tecil etim şimdi 94 lerle gitmek istiyorum tecilim şuanda donuk beni askere alırlarmı

  82. admin kards askerlik yerleri bu gun acıklanacak die solemıslerdi. E devletten giriyorum snraki celp dönemi 10 20 nisanda acıklanacak yazıyo. Kafam karıstı

  83. merhaba benım muayne kagıdında subatın 4 du yazıyo ama hala sulusumu alamadım mayıstamı gıdermıyım acaba ?

  84. SAMET YİĞİT /

    mrb bugun askerlık yerım bellı oldu şubat ayında gitmem gerekırken mart ayında gidecegım ben silüsü mu hemen mı almalıyım yoksa gidecegım tarıhe kadar da alsam olur mu

  85. s.a admin kardes 94 benim muayene kaqıdımda 1 yazıyo celp döneminde ise 4 yzıyo e devlete baktım bişey yazmıyo 1 ler acıklandıqına qöre 4 mü qitcem ben 4 qidersem nezaman belli olur şimdiden belli olmuyomu ki su tarihde qideceksiniz dye demiyolarmı

  86. selam admin İÇ GÜV.EĞT.VE TATB.MRK.K.LIĞI KOMD.EĞT.A.KOMD.SLH.EĞT.TB./ISPARTA/EĞİRDİR MUV.ÖZELLİĞİ:MAKİNALI TÜFEK ÇVŞ yazıyor yani çavuşmu olucaz birde ehliyetim var ama silüse ehliyeti var yazmamışlar neden acaba cevap verirsen sevinirim

  87. admin ben d.kyım 94/2 gideceğim yerim e devlette belliydi 58.piyade alayı burdur şu an göremiyorum – er ve erbaşlar için bir sonraki celp dönemi sınıflandırma sonuçları 10-20 nisan 2014 tarihinde açıklanacaktır yazıyo acaba bir problemmi var açıklarmısınız

  88. Gidince neyin ne olduğunu net bir şekilde görecek ve bir an önce oradan çıkmak isteyeceksiniz biline …

    :)

  89. kagıdında 27sinde gideceği yeri belli olacak yazan ve hala belli olmayan var mı bende er ve erbaşlar için 20nisanda açıklanacaktır diyor.

  90. Yedek subaylık sınavları kalktı, peki 1 yıl sonra teğmen olarak kalbilmek için de sınavlar kalktı mı yoksa var mı? Cevabınız için şimdiden teşekkürler…

  91. S.a benim askerlik durumu biraz karışık oldu. 2 senelik üniversite mezunuyum ve ağustosta askerlik şubesine başvurdum ve bana ancak şubatta gidebileceğimi kasımda yer kalmadıgını söyledi ordaki görevli. şubatta gideceğime dair belge verdiler. ama aralık ayının ortasında eve askeriyeden kaçak olduguma dair belge geldi. şubedeki kadın beni sisteme kasımda gidecek diye kaydetmiş banada şubatta gitceğime dair belge vermiş. onların hatası yüzünden 2 senelik tecil hakkımı kullanıp şubatta bozdurup gidebileceğimi söylediler.. Şubatın 4ü ile 7si arasında gelip tecilini bozdur dediler.. Eğer şimdi tecilimi bozdurursam ne zaman askere gidebilirim ? Normal dönem olması gerekiyor çünkü hata benden kaynaklanan bir şey değil ? Sizin yorumunuz nedir ?

  92. Acil cevap verirseniz sevinirim ben 94/1 gidicektim tecil ettirdim ağustosta gidicem 94/1 çanakkale çıkmış ağustos için başka bir yer mi olucak aynı yere mi giderim

  93. selamun aleyküm admin ben muayne oldum sevk tarihim 2014 8 agustos yazıldı şimdi gidip 2 olarak dilekçe yazabilirmiyim yani 2 tertip gitmek istiyorum diye varmı böyle bi şansım.

  94. Slm admin bey 94/1 tertip 4 şubat gidicegim soylendı ocak ayında sülüs almaya gittim ama 94/1 tertip B grubu gıdıcegım soylendı mart 10 da sülüs almaya gidicem ama bir daha ertelerlermi aceba ?

  95. Admin bn Mart’ın 21 de teslim olucam İzmir merkez denizci birliği sülüsünü ne zaman alabilirim

  96. atilla avşar /

    ben 92 doğumluyum tescilliydim bozdum 94 1 b gidecem ne zaman giderim yada bir aksilik çıkarmı acaba

  97. adem yücebaş /

    Selamun aleyküm ya ben1994 doğumluyum normalde şubat ayında gidecektim neden göndermediler acaba ne zaman giderim

  98. adem yücebaş /

    Ya ben 1994 doğumluyum erken gitmek istedim bana şubat dediler sonra nisanın sonunda gel dediler acaba ne zaman giderim acil cevap bekliyom lütfen

  99. slm admin bey ben 94 doğumluyum tarsusluyum muayene olurken ağustosda gitmek istediğimi sölemiştim ama sonra dilekçe verdim birinci tercihim şubat ikinci mayıs üç ağustor dört kasım şubatta çıkmadı şimdi mayısdamı çıkar ağustosdamı

Alt Kısımdan Yönetime Soru Sor!